17 October 2009

Tilfeldigheter? Neppe...

Idag har virkelig vært tilfeldighetenes dag. Trodde det kom til å bli en helt vanlig fredag, men så feil kan man ta. Forelesningen forløp som vanlig, men siden koffeinet ikke hadde kicket skikkelig inn holdt jeg på å sovne. Dermed fikk jeg en kraftig dult i siden av min sidemann, og dermed våknet jeg med et rykk. Etter denne trøttende affæren ruslet jeg avgårde mot HF-biblioteket i jakt på noen bøker. Men det gikk ikke mange timer før "tilfeldighetene" kom ramlende, som perler på en snor. før jeg visste ordet av det hadde tre gode venner dukket opp, ut av det blå. Man skulle nesten tro at det ikke var en vanlig fredag, men en guddommelig spøk, kun for å irritere meg...

Dagens største "tilfeldighet" var nok at jeg traff på.... denne mannen -->

TROND VIGGO!
Altså en av min barndoms helter... Hvem kan vel glemme Flode?

No comments: