12 December 2008

Endelig ferdig og jul


Huhei!
Endelig er eg fri som fuglen, ihvertfall til etter jul. Alle eksamener unnagjort, og idag reiser eg hjem til mor og far (etter eg har tatt oppvasken selvfølgelig). Eldre historieeksamen gikk over stokk og stein, var så sinnsykt overtrøtt og i strålende humør etter tirsdagen, at eg greide å være skikkelig stygg med Columbus og trekke inn " Den flygende Hollender". Utrolig sært, men deilig å være ferdig. Spørsmålene hadde eg ihvertfall litt peiling på. Så bare å krysse fingrene.
Så ble det kombinert grøtfest og eksamensfest igår. Utrolig kjekt, vi fylte det knøttlille kjøkkenet med masse folk, litt lite grøt dessverre, og ingen ble skadet da vi åpnet Astien. Mener det er slik at flere mennesker dør av champagnekorker enn haiangrep. Ihvertfall var vi et lystig lag, og etter maten ble det kortspill ut i de små timer, men vannpoker som avslutning. Skal love deg det ble kø på toalettet :p
Så nå er det ferie, vel nesten, siden eg skal undervise en vietnamesisk student i norsk 3 ganger neste uke.
Vel det var alt fra studenten for denne gang

No comments: