17 December 2008

Dårlige rytmer


Huhei. En uke igjen til jul no, men greier ikke helt å glede meg enda, for mer presserende problemer har oppstått. Døgnrytmen min er "fucked" og dermed blir det altfor lite søvn på meg. Det begynte den samme uken med hjemmeeksamen og Verdi, ble sittende oppe ut i de små timer for å skrive dagens dose. Dette førte til at eg så ut som et lik på premieren. For lite søvn, for lite mat og altfor mye stress kan ødelegge et menneske fullstendig. Men nå må eg komme tilbake i vanlig rytme. Og det har vist seg som en nesten umulig oppgave. Er en forferdelig urolig sjel, så i natt ble det stormtur kl 02, greide verken å sove eller konsentrere meg. "Noen" mener at eg kanskje har ADHD, men det får fremtiden vise. Ihvertfall sovnet eg ikke før rundt 04 og opp igjen flere ganger før vekkerklokken ringte kl 09.
Denne rytmen kan få alvorlige følger, og det var jo et mirakel at eg ikke kollapset i løpet av den "helvetesuken" i november.
Håper ting blir bedre fremover, for å kombinere en meget dårlig rytme med studenttilværelsen kan få fatale føleger...

No comments: