23 March 2009

Enda et år


Enda ett år har gått, og jeg føler meg ikke mer voksen av den grunn. Fylte 21. sist lørdag, og da bør man jo være voksen, eller?
Ihvertfall ble det minikalas på hybelen, med skikkelig kake og quiz. Men den skikkelige festen kommer den 27. da en stor bestanddel av mine venner skal dra meg ut i storbyjungelen (hihi)
ellers skjirver eg så blekket spruter på operaprosjektet mitt, må bare passe på at alt kommer ut i fortid.
Så har vi jo studiene som går sin skjeve gang, bare 2 måneder til eksamen, og lest altfor lite... jaja, får vel ta meg sammen snart.
Brahms Requiem går RETT TIL HELVETE! Det vil ikke sette seg i hjernebarken! Why??????
Uansett så sees det opera over en lav sko, og mine foreldre ga meg intet mindre enn 13 operaer i bursdagsgave :p
Blir man gal AV opera? Jeg vet at mange operaer har emd et galskapsaspekt, men det er vel naturlig.
Auf wiedersehn

No comments: