24 March 2009

Dommedag nærmer seg...igjen?

Nå er det ca 1 uke igjen til det smeller på den musikalske arenaen igjen. Nå er det Brahms Requiem som skal fremføres med europas beste kordirigent ved roret; Juanjo Mena. Men selvfølgelig er det en hake ved det hele: VI KAN DET IKKE ENDA!
Egentlig burde jeg løpt rundt skrikende, men siden det er kveld og jeg respekterer nabofreden unngår jeg det. Men skal ærlig innrømme at jeg er ganske redd, for har prøvd alle metoder for å få faenskapet til å sitte, men det vil rett og slett ikke sette seg :( skikkelig stress.
Men intet som kan gjøres med det nå, får bare krysse det vi har, og synge det beste vi kan.
Forhåpentlig får vi det til. og det publikum ikke vet har de ikke vondt av.

Bortsett fra oppkommende dommedag, går det ganske bra med skriveprosjektet om opera. Veldig givende å skrive om denne kunstformen som kombinerer mine to lidenskaper; poesi og musikk. Kan det bli bedre enn dette?
I don't think so :p

No comments: