16 February 2006

Vinterfestivalen

Ja nå er vinterfestivalen over og det var dødsgøy. Absoluttnokke man bare må få med seg. der er det sang og musikk en hel helg på voss. Sang sammen med Blessing(som er mitt kor) og Bobla og Extasis. Den sangen vi sang het nokke som September earth wind and fire ( skikkelig disco med andre ord)men eg hadde mistet stemmen så det ble miming på meg. Men men. Sånn er livet alt kan ikke gå smertefritt ;-) en ting eg gjorde på Vinterfestivalen som var dødsskummelt var å fortelle den eg likte at eg likte han. Han ble smigret men han hadde ikke de samme følelsene for meg. Men skitt au. det var deilig å få det ut av systemet.
Men noe som virkelig var stress var letingen etter en konfirmant som nettopp hadde begynt i Blessing. Ut på kvelden lørdagen gikk ryktene om at han var tatt av snøskred og det som verre var. Jeg og resten va lederne hadde vårt svare strev med å holde resten av konfirmantene rolige. Men da hadde allerede en jente fått besvimelseanfall. Hun besvimte i ett sett. Med en gang hun våknet begynte hon å hyperventilere for så å forsvinne ut igjen. Ganske creepy.
Men den savnete ble funnet i god behold og alt var bra igjen.
Søndagen var knusebra. alle var stuptrøtte og det hjalp til på at alle sammen tok helt av. ( final countdown er alltid en slager)
Så hvis du har lyst på en opplevelse så få med deg vinterfestivalen

No comments: