17 January 2007

Hjelpe og trøste

Heisan
Nå er vi i midten av januar og spørsmålet om stuievalg har begynt å melde sin ankomst på flere fronter. Mor og far er jo veldig opptatt av hva jeg skal ta meg til til neste skoleår. Lærere er interessert og venner. Jo, jeg har tenkt litt og snoket litt rundt på den såkalte verdsveven og stakk innom UiB sin hjemmeside og der fant jeg noe etter min smak, nemlig bachelor i historie. Det er treårig men det er verdt hvert eneste sekund. No må eg bare fine ut av alle formaliteter med lånekassen og studiekompetanse etc.
Men det er gøy å lære ting... eller?

1 comment:

Anonymous said...

Hei Synneve! Stilig side! Savner deg på Blessing for tiden..trenger jo alle de jentelederne vi kan få..nå mangler vi liksom en som kan ta holde sopranene litt i ørene..selv om Anna Marte er veldig flink da;) Men Satser på at du blir med til Vinterfestivalen..må jo ha en leder over 18 per. 8 deltager og uten deg er vi 3 (4)gutter og to jenter..litt lite når vi skal ha med oss oppimot 50 stykker.. hinthint;)
Vi snakkes. Klemmer fra Renate